Hartstichting.nl wordt geladen

Gezamenlijke campagnes

De afgelopen jaren voerden we meerdere gezamenlijke campagnes over gezonde leefstijl.

Hartstocht 2020

De Hartstichting organiseerde in samenwerking met Becel en Becel ProActiv de HartstochtBecel doneerde in september 2020 10 cent per verkocht kuipje bij Albert Heijn.

11Strandentocht 2019

In 2019 benadrukten wij het belang van voldoende beweging om naast gezonde voeding het cholesterol te verlagen. Tijdens de 11Strandentocht hebben we deze boodschap gezamenlijk uitgedragen. In een TV-reclame van Becel in augustus en september werd aandacht gevraagd voor het evenement. 

Campagne Persoonlijke Gezondheidscheck

In januari 2017 startte de 1e gezamenlijke campagne die mensen stimuleerde om de Persoonlijke Gezondheidscheck te doen. Het doel? 200.000 mensen deze gezondheidscheck te laten invullen. Ook kregen ze de kans om hun cholesterol te testen.

De test geeft in de eigen gezondheid. Deelnemers krijgen na afloop een gezondheidsrapport dat bestaat uit concrete en individuele adviezen om gezonder te leven.

Campagne Plantensterolen/Gezonder eten en cholesterol verlagen

Deze gezamenlijke landelijke campagne richtte zicht erop dat 1 op de 4 Nederlanders een verhoogd cholesterolgehalte heeft en dat gezonder leven en eten met onder andere plantensterolen, kan bijdragen aan het verlagen van het cholesterolgehalte.

Jarenlange samenwerking

Upfield zet zich al jarenlang samen met de Hartstichting in voor een gezonde leefstijl. Naast de focus op campagnes voor gezondere voeding en een hoog cholesterol, hebben we een sponsorovereenkomst voor het product Becel ProActiv.

Goed om te weten! 
De Hartstichting en Upfield werken niet samen op het gebied van wetenschappelijk onderzoek.

Samenwerken met de Hartstichting?

Wil je jouw bedrijf inzetten voor de Hartstichting? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden: