Stel direct je vraag
Naar content

Hier komen de NAW-gegevens formulieren

Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

    Door op bewaar te klikken geef je toestemming voor het gebruik van jouw gegevens voor de Gids. Als je de website verlaat, worden de gegevens verwijderd.

    Meer over privacy en voorwaarden.

    Mijn Gids?

    Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

    Een klacht zien we als signaal om onze dienstverlening, communicatie of fondsenwerving te verbeteren. Daarom horen we het graag als er iets niet goed gaat.

    Klacht indienen

    Ben je niet tevreden over onze diensten of activiteiten?

    • Maak gebruik van het online klachtenformulier
    • Bel met 070 - 315 55 55
    • Stuur een brief naar de Hartstichting: Postbus 300 - 2501 CH Den Haag

    Geen klacht, maar een suggestie? 

    Heb je geen klacht, maar vragen, opmerkingen of suggesties? 

    Afhandeling klachten

    We nemen alle klachten serieus en geven je zo snel mogelijk een reactie, uiterlijk binnen 15 werkdagen. We laten het weten als de afhandeling van je klacht langer gaat duren.

    Klachtenprocedure:

    • na ontvangst van je klacht sturen we de ontvangstbevestiging
    • de verantwoordelijke afdeling of medewerker neemt je klacht in behandeling
    • je ontvangt uiterlijk binnen 15 dagen antwoord op je ingediende klacht

    Je kunt ook een klacht indienen bij het CBF (Centraal Bureau Fondsenwerving). Dit bureau houdt toezicht op het functioneren van goede doelen. Het CBF neemt een klacht alleen in behandeling, indien je deze eerder bij de Hartstichting hebt ingediend.