Stel direct je vraag
Naar content

Hier komen de NAW-gegevens formulieren

Een klacht zien we als signaal om onze dienstverlening, communicatie of fondsenwerving te verbeteren. Daarom horen we het graag als er iets niet goed gaat.

Klacht indienen

Ben je niet tevreden over onze diensten of activiteiten?

  • Maak gebruik van het online klachtenformulier
  • Bel met 070 - 315 55 55
  • Stuur een brief naar de Hartstichting: Postbus 300 - 2501 CH Den Haag

Geen klacht, maar een suggestie? 

Heb je geen klacht, maar vragen, opmerkingen of suggesties? 

Afhandeling klachten

We nemen alle klachten serieus en geven je zo snel mogelijk een reactie, uiterlijk binnen 15 werkdagen. We laten het weten als de afhandeling van je klacht langer gaat duren.

Klachtenprocedure:

  • na ontvangst van je klacht sturen we de ontvangstbevestiging
  • de verantwoordelijke afdeling of medewerker neemt je klacht in behandeling
  • je ontvangt uiterlijk binnen 15 dagen antwoord op je ingediende klacht

Je kunt ook een klacht indienen bij het CBF (Centraal Bureau Fondsenwerving). Dit bureau houdt toezicht op het functioneren van goede doelen. Het CBF neemt een klacht alleen in behandeling, indien je deze eerder bij de Hartstichting hebt ingediend.