Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Opel en Feyenoord

Opel en Feyenoord helpen de Hartstichting om levens te redden bij een hartstilstand. Dat is nodig, want iedere week krijgen ongeveer 300 Nederlanders een hartstilstand. Reanimatie binnen 6 minuten verdubbelt de overlevingskans.

Samenwerking met hart en ziel

Passie. Dat is de drijfveer van Opel bij het ontwikkelen van auto’s. En dat doet Opel met hart en ziel. Opel laat zijn hart spreken en helpt ons samen met Feyenoord om meer levens te redden bij een hartstilstand. Opel en Feyenoord zijn een samenwerking met de Hartstichting aangegaan.

Samen gaan we voor 200.000 vrijwilligers

Er zijn 200.000 vrijwilligers nodig om overal in Nederland binnen 6 minuten de juiste hulp te kunnen bieden bij een hartstilstand. Daarom roepen we 3 miljoen Feyenoord-supporters, 800.000 Opel-rijders en de rest van Nederland op om ons te helpen.