Ditzo voerde eind 2015 een unieke campagne voor onderzoek van de Hartstichting naar het vrouwenhart. Een blauw pluchen hart legde 29.000 kilometer af en hiermee werd ruim € 300.000 opgehaald voor onderzoek naar hart- en vaatziekten bij vrouwen.

Ditzo

Ditzo besteedt al een paar jaar haar marketingbudget voor tv-commercials aan het verbeteren van de zorg. In 2013 en 2014 deden ze dit met Kijk Kanker de Wereld Uit en met Zorgmee. In 2015 kozen ze voor het thema hart- en vaatziekten bij vrouwen. Ditzo is een label van verzekeraar ASR Nederland.

Ditzo en de Hartstichting

Ditzo startte in samenwerking met de Hartstichting de Hartstocht. Een blauw pluchen hart, voorzien van gps, ging op pad. Voor elke kilometer en voor elke selfie op social media (#dehartstocht) ging € 10 naar onderzoek voor hart- en vaatziekten bij vrouwen. Het blauwe hart legde ruim 29.000 kilometer af over de hele wereld en leverde veel selfies op. Ditzo haalde zo € 307.650 op voor onderzoek naar hart- en vaatziekten bij vrouwen.

Meer over samenwerken

Fit4lady in actie voor de Hartstichting

Samenwerkingspartners

Kom in actie als bedrijf

Wil je ook in actie komen voor de Hartstichting? Steun als bedrijf de Hartstichting. Dat kan door een gift te doen, maar ook door een project te steunen of een sponsoractie te houden. Er zijn vele mogelijkheden.

> Meer over de mogelijkheden

Samenwerken met de Hartstichting

Wil jouw bedrijf zich inzetten voor de Hartstichting? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.