Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Stel je vraag aan de Infolijn

Stel je vraag aan de Infolijn Hart en Vaten

Heb je vragen over hart- en vaatziekten? Of ben je bezorgd? Stel je vraag via het formulier. Wij proberen je binnen 5 werkdagen een antwoord te geven.

Wil je sneller antwoord? Bel dan met 0900 3000 300 (ma t/m vrij van 9.00 - 13.00 uur). Of chat met een van de voorlichters via het groene chatbalkje aan de zijkant (ma t/m vrij van 9.00 - 16.30 uur).

Stel je vraag

genereal.select

Je leeftijd wordt alleen gebruikt om je een zo goed mogelijk antwoord te geven.

Je krijgt antwoord per e-mail.

Geen nieuwsbrief meer ontvangen? Je kunt je in elke nieuwsbrief afmelden.

We wijzen je erop dat wij mogelijk gegevens over je gezondheid verwerken wanneer je deze gegevens opneemt in je vraag aan ons of in het formulier aangeeft dat je patiënt bent. Wij verwerken je persoonsgegevens uitsluitend voor het afhandelen van je vraag. Lees meer in onze privacyverklaring.