Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

De Hart&Vaatgroep

Hart- en vaatziekten hebben een grote impact op het leven. De ziekte raakt niet alleen de patiënt, maar het treft ook de mensen in de omgeving. Voor alle betrokkenen kost het tijd en energie om met  veranderingen om te gaan. De Hart&Vaatgroep is de patiëntenvereniging voor hart- of vaatpatiënten en hun naasten. Zij werkt nauw samen met de Hartstichting.

Wat De Hart&Vaatgroep doet

De Hart&Vaatgroep organiseert activiteiten voor en door patiënten, zoals voorlichtingsbijeenkomsten, bijeenkomsten voor lotgenotencontact en vakanties voor jonge mensen met een hartaandoening. Door goede voorlichting en onderling contact leren patiënten en naasten meer grip te krijgen op hun leven.

De Hart&Vaatgroep komt op voor de belangen van alle hart- en vaatpatiënten in Nederland en werkt voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van de behandeling en de zorg in Nederland.

> Meer over de Hart&Vaatgroep

Hart&Vaatpanel

De Hart&Vaatgroep en de Hartstichting vinden het belangrijk dat de stem van hart- en vaatpatiënten wordt gehoord. Op het Hart&Vaatpanel vragen we regelmatig jouw mening over de zorg, ziekenhuizen, vergoedingen of medicijngebruik. Met jouw ervaringen als patiënt of naaste pakken we knelpunten in de zorg aan en helpen we de kwaliteit te verbeteren.

> Meld je aan voor het Hart&Vaatpanel

Over de samenwerking met de Hartstichting

De Hart&Vaatgroep en de Hartstichting zijn in hetzelfde pand gevestigd en werken nauw samen op het gebied van voorlichting en belangenbehartiging van hart- en vaatpatiënten.

Vragen over dit onderwerp?

Mail de Hartstichting

Bel 070 315 55 55 (ma t/m vrij van 8.00 - 17.00)