Hillebrand & Igounet ism ehbo Nisse, te Lewedorp, Rilland, Ovezande

AED & BLS REANIMATIE TRAININGN Door onze jarenlange werkervaring op de IC afdeling, gebruiken wij onze expertise om mensen buiten het ziekenhuis vertrouwd te maken met een AED en het kunnen starten van een reanimatie. Voor bedrijven kunnen we dit combineren met Levensreddend handelen NRR GECERTIFICEERD. Wij werken volgens de richtlijnen van de Nederlandse reanimatie raad. Voeren de trainingen uit voor de hartstichting. Beide instructeurs hebben een verpleegkunde en IC opleiding en zijn 20 jaar werkzaam op een IC. Uitgebreid bekent met het geven van reanimatie trainingen aan professionals. De basiscursus duurt gemiddeld 2.5-3 u, Herhaling cursus 2-2,5 u, De groep moet bestaan uit min 6 en ma& 15 personen. KOSTEN Basiscursus € 25,00 pp Herhaling cursus €20,00 pp De kosten van de cursus kunnen gedeclareerd worden bij verschillende ziektekosten verzekeraars. Na overhandigen van factuur, certificaat en betalingsbewijs.

Contactgegevens van deze partner

Cursusaanbod