Stichting Veghel HartSave

De Stichting Veghel HartSave acht het haar maatschappelijke verantwoordelijkheid bij te dragen aan het hartveiliger maken van de gemeente Veghel door het plaatsen van Automatische Externe Defibrilatoren (AED). Dat doen zij door het plaatsen van AED’s verspreid over Veghel en haar kerkdorpen Mariaheide, Zijtaart, Eerde, Erp, Keldonk en Boerdonk. Zodat dag en nacht binnen enkele minuten deze AED's beschikbaar zijn voor hulp aan slachtoffers met een acute hartstilstand. De overlevingskansen worden namelijk flink vergroot als er binnen 6 minuten een AED op het slachtoffer kan worden aangesloten, wat ons lukte vanaf september 2013 – tot heden, en zijn er al verschillende mensenlevens levens mee gered! Tevens wordt de stichting ondersteund door een afdeling Opleidingen die zich bezig houdt met de BLS en PBLS opleidingen. De AED's van Veghel HartSave zijn opgenomen in het waarschuwingssysteem van HartSlagNu.nl en in de app AED4.EU.

Contactgegevens van deze partner

Cursusaanbod

Deze partner heeft momenteel geen cursussen gepland staan op onze website.
Neem contact op met de partner voor hun actuele cursusaanbod of bekijk ons aanbod reanimatiecursussen