Taskforce QRS Nijmegen is een stichting van geneeskunde studenten, intern opgeleid tot reanimatie-instructeur, die reanimatieonderwijs en -cursussen aanbieden op middelbare scholieren en aan particulieren. Een reanimatiecursus van Taskforce QRS Nijmegen wordt gegeven in één avond van vier uur. Onze cursussen voldoen aan de richtlijnen van de Nederlandse Reanimatieraad en worden altijd door gecertificeerde instructeurs aangeboden. In een cursus leert u adequaat een circulatiestilstand vast te stellen, 112 te alarmeren, borstcompressies en beademingen te geven en de AED te bedienen. Daarnaast komen ook vaardigheden als de stabiele zijligging en het stikken-verslikken protocol aan bod. De cursussen worden gegeven op de medische faculteit van de Radboud Universiteit, Geert Grooteplein Noord 21 te Nijmegen. Voor groepen van tien personen of meer is het mogelijk om ook buiten de aangegeven data en op eigen locatie een cursus te organiseren. Neem hiervoor contact op met r.kooken@taskforceqrs.nl. LET OP!! Om uw inschrijving compleet te maken, dient u zich ook nog via de site van Taskforce QRS aan te melden. Dit kan via deze link: https://tqrs.nl/inschrijven/nijmegen. U krijgt deze link ook per mail doorgestuurd na inschrijving bij de Hartstichting.

Contactgegevens van deze partner

Cursusaanbod