Stichting Reanimatie Haaglanden (SRH)

LEER REANIMEREN, IEDEREEN KAN HET Onze stichting Reanimatie Haaglanden verzorgt al 15 jaar reanimatieonderwijs met AED-bediening in regio Haaglanden. Onze instructeurs zijn NRR-gecertificeerd en hebben veel praktijkervaring. Bij ons kunt u goedkoop terecht voor een duidelijke en snelle opstap in reanimatieonderwijs met AED-bediening. Wij hanteren een no nonsense aanpak in een prettige en comfortabele leeromgeving. Specifieke vragen Wij nemen graag de tijd om specifieke vragen van u te beantwoorden, zoals bijvoorbeeld vragen over pacemakers, ICD's, of gevolgen van ziekten die tot hart- of circulatieproblemen kunnen leiden. Mee doen! Burgerhulpverlener worden!! Doet u mee? Wij ontvangen u graag met een kopje koffie of thee op een van onze opleidingslocaties. Na afloop ontvangt u van ons een erkend NRR-certificaat van de Nederlandse Hartstichting. Wordt net als ons ook burgerhulpverlener en meldt u na de cursus meteen aan als burgerhulpverlener. Samen maken wij het verschil om een slachtoffer een goede kans te geven op overleven. Maatwerk cursus Ook kunnen wij op uw verzoek een maatwerkcursus leveren voor een groep deelnemers (buren, collega's of sportvrienden) op onze of uw locatie. U kunt zelfs bij ons zelfs terecht voor een eenpersoonscursus (privé cursus) als u dringend een cursus moet volgen vanwege werk of privé omstandigheden. Goede doelen Reanimatie Haaglanden steunt goede doelen en promoot het reanimatieonderwijs. Wij zijn er trots op dat wij ook u mogen leren reanimeren.

Contactgegevens van deze partner

Cursusaanbod