St. Reanimatie- en AED groep Ooststellingwerf

Stichting Reanimatie & AED groep Ooststellingwerf verzorgt cursussen Reanimatie & AED volgens de richtlijnen van de NRR (Nederlandse Reanimatie Raad). Een leven hoeft niet te stoppen bij een hartstilstand. Weet wat u moet doen! Leer daarom reanimeren Reanimeren is makkelijk te leren. In een cursus van 3 à 4 uur leert u: een hartstilstand herkennen borstcompressies toepassen (hartmassage) mond-op-mondbeademing geven AED gebruiken. De nieuwe cursus neemt ongeveer vier uren in beslag (verspreid over 2 dagen) en kan zowel overdag of ’s avonds gegeven worden. Het is belangrijk elk jaar een herhalingscursus reanimeren te doen. Samen met de instructeur oefent u de handelingen die u moet doen bij een hartstilstand, op een oefenpop. Door regelmatig te oefenen: houdt u de vaardigheden bij blijft uw kennis op peil sterkt u uw zelfvertrouwen Door een herhalingsles reanimatie te volgen, gaan de handelingen in een noodsituatie als vanzelf. Tevens voor behoud van uw diploma Reanimatie & AED dient u jaarlijks de herhalingslessen te volgen. De herhalingscursus neemt ongeveer twee uur in beslag en kan zowel overdag of s’ avonds gegeven worden.

Contactgegevens van deze partner

Cursusaanbod