Jouw cursusaanbod op onze website

Elke dag zoeken honderden geïnteresseerden op onze website naar een reanimatiecursus. Onze website toont alle cursussen die onze reanimatiepartners geven. Het is dus een belangrijke plek om jouw cursussen op aan te bieden. Staan jouw reanimatiecursussen al op onze website? Je voert je cursussen eenvoudig in via ons reanimatieplatform.

Cursussen op onze website (A-partner)

Het aanmelden van cursussen doe je in een paar stappen:

• Log in op het Reanimatieplatform. De contactpersoon Aanmeldingen van elke reanimatiepartner heeft deze inloggegevens.
  • Voer alle cursusdata en locaties die al bekend zijn in het systeem in.

Zo zijn de cursussen zichtbaar op de Hartstichting-website. Geïnteresseerden melden zich via onze website aan. Download direct de handleiding.

Vragen over het reanimatieplatform? Stuur ons een mail

Cursussen op je eigen website (B-partner)

Heb jij een eigen website waar de cursussen op staan? Daarvoor hebben wij de speciale mogelijkheid om cursisten automatisch door te sturen naar jouw website. Zij melden zich dan aan op jouw website. Zo help je cursisten alsnog met het vinden van een cursus in hun buurt.

Starten met het reanimatieplatform als B-partner? Stuur ons een mail

Vergroot jouw bereik

Dagelijks bekijken honderden geïnteresseerden onze pagina met cursussen. Door je cursussen op onze website te tonen, kunnen meer mensen jou vinden!

Meer voor reanimatiepartners

Van donateur naar burgerhulpverlener