De Hartstichting is op zoek naar verhalen over AED’s uit het oproepsysteem. Daarmee brengen we het belang van AED’s verder onder de aandacht. Heb jij een persoonlijk verhaal waarin een AED een belangrijke rol speelt? Deel jouw verhaal met ons.

Wij zijn op zoek naar verhalen

Denk bijvoorbeeld aan verhalen over:

• Iemand die is gered met een AED uit het reanimatie-oproepsysteem
  • Iemand die zijn AED bij het oproepsysteem heeft aangemeld, en zo iemand heeft gered
  • Iemand die zijn AED heeft aangemeld bij het oproepsysteem met een bijzondere reden
  • Een burgerhulpverlener die met een AED uit het oproepsysteem iemand heeft gered

De persoonlijke verhalen willen we bijvoorbeeld inzetten op de website, op social media en in nieuwsbrieven. Alle verhalen zijn welkom. Vertel kort wat je hebt meegemaakt. Als we je verhaal willen gebruiken, nemen we contact op.

Mijn verhaal

Voorbeeld: 0612345678

Als je in jouw persoonlijke verhaal aangeeft dat je patiënt bent of andere medische gegevens opneemt, verwerkt de Hartstichting informatie over jouw gezondheid. We gebruiken deze informatie alleen om contact met je op te nemen over je verhaal. Door op 'Versturen' te klikken ga je hiermee akkoord en verklaar je dat de informatie in jouw verhaal juist is, op eigen ervaring berust en dat eventuele andere personen over wie jouw verhaal informatie bevat op de hoogte zijn van het versturen van het verhaal aan de Hartstichting.