Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

In Nederland zijn circa 140 6-minutenstichtingen actief. Zij hebben een belangrijke rol in de werving en het behoud van burgerhulpverleners en het plaatsen en onderhouden van AED’s. HartslagNu wil deze stichtingen ondersteunen. De Hartstichting helpt hen daarbij.

Wat zijn 6-minutenstichtingen?

Een 6-minutenstichting werkt actief aan het creëren van een 6-mintenzone in haar eigen gebied. Het zijn lokale, betrokken organisaties die korte lijnen hebben met burgerhulpverleners en AED-beheerders in hun omgeving. Daarmee zorgen ze voor een hoge betrokkenheid onder participanten.

Partnerschap aangaan

De komende tijd benaderen we 6-minutenstichtingen en vragen hen om een partnerschap aan te gaan of hun bestaande partnerschap te vernieuwen.

Veel reanimatiepartners zijn al actief als 6-minutenstichting. Ben jij dit ook en wil je alvast meer weten over het partnerschap met HartslagNu? Laat het per e-mail weten.

Meer weten over partnerschap?

Stuur ons een e-mail