Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Deel je beste publicatie en win een reis naar Parijs

Heb jij in 2018 een prachtig cardiovasculair onderzoeksartikel gepubliceerd in een internationaal wetenschappelijk tijdschrift? Dien dan je publicatie in en maak kans op de Excellent Paper in Cardiovascular Research Award van ERA-CVD.

Wat kun je winnen?

De winnaar is eregast op het ESC-congres in Parijs van 31 augustus tot 4 september. Tijdens de ceremonie ontvang je een geldprijs van maar liefst € 3000,-. Ook worden je reis- en verblijfskosten vergoed.

Voorwaarden om mee te doen

Om kans te maken op de award dien je uiterlijk 1 maart je voorstel in dat voldoet aan deze voorwaarden:

• op de publicatiedatum was je 35 jaar of jonger
    • je bent eerste auteur van het artikel
    • het is een origineel onderzoeksartikel dat gaat om hart- en vaatonderzoek
    • je artikel is tussen 1 januari en 31 december 2018 gepubliceerd in een internationaal peer-review tijdschrift
    • bij gedeeld eerste auteurschap moeten beide auteurs voldoen aan de bovenstaande voorwaarden.

Stimuleren van talentvolle onderzoekers

ERA-CVD (European Research Area - CardioVascular diseases) is een groot Europees netwerk dat onderzoek stimuleert op het gebied van hart- en vaatziekten. De Hartstichting is partner van ERA-CVD. Met de award willen we talentvolle onderzoekers stimuleren en steunen in het vroege stadium van hun carrière.

Maak kans op de award

Dien uiterlijk 1 maart 2019 jouw beste publicatie in op de website van ERA-CVD.

Indienen publicatie