Ja, ik meld me aan voor Onderzoek Online

We gebruiken je e-mail en naam alleen voor het versturen van de nieuwsbrief

* Na inschrijving van de nieuwsbrief Onderzoek online, wordt je e-mailadres uitsluitend gebruikt voor het maandelijks versturen van deze nieuwsbrief. Wil je onze nieuwsbrief niet meer ontvangen? Dan kun je je in elke nieuwsbrief afmelden. > Lees ons privacystatement

Nieuwsbrief Onderzoek Online

Onderzoek Online is een nieuwsbrief voor wetenschappers en zorgprofessionals. Schrijf je in en ontvang 8 keer per jaar het laatste nieuws over cardiovasculair onderzoek.

Wat je kunt verwachten

In de Onderzoek Online vind je de nieuwe calls, zoals:

• Dekkerbeurzen
  • consortiumfinanciering - CVON en DCVA
  • innovatiebeurzen
  • financiering publiek-private samenwerking
  • Europese onderzoeksbeurzen - ERA-CVD

Bovendien blijf je op de hoogte van calls van samenwerkingspartners en interessante congressen op je vakgebied.

Bekijk de meest recente Nieuwsbrief Onderzoek Online