Hartstocht: de stevigste wandeling vanuit huis

Hartstocht: de stevigste wandeling vanaf huis

Liefhebbers van sportieve evenementen hebben deze zomer veel minder keuze. Maar wie van wandelen houdt kan alsnog zijn hart ophalen. De Hartstichting organiseert op 3 oktober de Hartstocht. Dat is een wandeling die voor iedereen op maat gemaakt is: je start en finisht bij je eigen voordeur.

> Meer info en aanmelden op hartstocht.nl

Persoonlijke route

Er is de keuze uit 5, 11, 20, 40 of 60 km. Iedereen krijgt zijn persoonlijke route, langs bijzondere plekken en natuur in de eigen omgeving.

Digitale buddy

Alle deelnemers krijgen een digitale Hartstocht buddy. Die geeft je per sms elke 2 weken tips voor een goede training, gezonde voeding en mindfullness.

Alternatief voor 11strandentocht

De Hartstocht is dit jaar het alternatief voor de 11srandentocht, het favoriete evenement van ambassadeur Barbara de Loor.

Barbara de Loor

Natuurlijk doe ik mee aan de Hartstocht, ik heb er heel veel zin in!

Lees mijn verhaal

Entertainment onderweg

Verder is er de hele dag entertainment en support:

• virtuele stempelposten
  • online aanmoediging
  • Hartstocht Radio met muziek en interviews
  • warm onthaal bij de finish

Aanmelden

Een kaartje kost 15 euro. Je krijgt een starterspakket om goed verzorgd op pad te gaan, een persoonlijke wandelroute vanaf je eigen huis en heel veel tips ter voorbereiding.

Meld je aan

Opbrengst voor hartonderzoek naar corona

​De opbrengst van de Hartstocht gaat naar belangrijk hartonderzoek naar corona. Veel coronapatiënten met ernstige klachten hebben een hartprobleem of een hoge bloeddruk. Ook gezonde mensen kunnen door het virus hartklachten krijgen. De Hartstichting wil dat coronapatiënten met hartproblemen zo snel mogelijk beter behandeld kunnen worden.