Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Nederlandse Loterij schenkt € 375.511,-

Op 9 mei ontving de Hartstichting een schenking van € 375.511,- van de Nederlandse Loterij. De uitreiking vond plaats tijdens een feestelijke middag in het Concertgebouw in Amsterdam. De opbrengst gaat naar oplossingen om ieders hart zo gezond mogelijk te houden.

Nederlandse Loterij schenkt aan goede doelen

De Nederlandse Loterij geeft jaarlijks een groot deel van haar opbrengst aan 18 goede doelen en organisaties in de maatschappij. De bijdrage is voor ondersteuning van Nederlandse sport en goede doelen op het gebied van gezondheid, beweging en welzijn. Dankzij deze investering kunnen er nieuwe maatschappelijke initiatieven en projecten starten.

​Naomi Rosekrans, relatiemanager van de Hartstichting:

“We zijn erg blij met de bijdrage van de Nederlandse Loterij. De Hartstichting vindt dat iedereen recht heeft op een gezond hart. Een hart dat je de kracht geeft om te groeien, te genieten, lief te hebben, te léven. Helaas is dit niet voor iedereen vanzelfsprekend.

Met de prachtige bijdrage van de Nederlandse Loterij werken we aan oplossingen om hart- en vaatziekten eerder te kunnen herkennen en opsporen én beter te behandelen. Dankzij de Nederlandse Loterij en haar deelnemers komen onze doelen steeds dichterbij!”

Meer over de Nederlandse Loterij

Speel mee met Nederlandse Loterij

Voor pers en media

Op de speciale nieuwssite voor pers en media vind je alle actualiteiten, persberichten en dossiers over de Hartstichting.

> Lees het laatste nieuws