Hartstichting bedankt vrijwilligers voor inzet

11 mei 2019

Op 11 mei huldigde de Hartstichting een aantal vrijwilligers om hen te bedanken voor de jarenlange inzet. Zij ontvingen een speld, ketting of beeld in de vorm van een Robijnen of Gouden hart. In totaal behaalden 48 vrijwilligers dit jaar een jubileum omdat zij zich al 25, 40 of zelfs 50 jaar inzetten voor de Hartstichting.

Gezamenlijk 1395 jaar vrijwilligerswerk

De 48 jubilarissen hebben zich bij elkaar 1395 jaar ingezet voor oplossingen voor hart- en vaatziekten.

Floris Italianer, directeur Hartstichting:

“Onze vrijwilligers vormen het hart van de organisatie en zijn onmisbaar bij ons werk voor een hartgezonde samenleving. Onze ambitie is om hart- en vaatziekten zo vroeg mogelijk te kunnen herkennen, opsporen én zo goed mogelijk te behandelen. Dankzij de tomeloze inzet, verantwoordelijkheid en enthousiasme van onze vrijwilligers wordt dit mede mogelijk gemaakt.”

Lees het laatste nieuws

“Hart voor het leven - Leven voor het hart”

VriendenLoterij zet Anita uit Leiden in het zonnetje

Slechts kwart van mensen met beroerte via 112 in ziekenhuis

Voor pers en media

Op de speciale nieuwssite voor pers en media vind je alle actualiteiten, persberichten en dossiers over de Hartstichting.

> Lees het laatste nieuws