Hartstichting bedankt vrijwilligers voor inzet

Op 11 mei huldigde de Hartstichting een aantal vrijwilligers om hen te bedanken voor de jarenlange inzet. Zij ontvingen een speld, ketting of beeld in de vorm van een Robijnen of Gouden hart. In totaal behaalden 48 vrijwilligers dit jaar een jubileum omdat zij zich al 25, 40 of zelfs 50 jaar inzetten voor de Hartstichting.

Gezamenlijk 1395 jaar vrijwilligerswerk

De 48 jubilarissen hebben zich bij elkaar 1395 jaar ingezet voor oplossingen voor hart- en vaatziekten.

Floris Italianer, directeur Hartstichting:

“Onze vrijwilligers vormen het hart van de organisatie en zijn onmisbaar bij ons werk voor een hartgezonde samenleving. Onze ambitie is om hart- en vaatziekten zo vroeg mogelijk te kunnen herkennen, opsporen én zo goed mogelijk te behandelen. Dankzij de tomeloze inzet, verantwoordelijkheid en enthousiasme van onze vrijwilligers wordt dit mede mogelijk gemaakt.”

Lees het laatste nieuws

112 vaak niet gebeld bij beroerte door gebrek aan kennis en schroom

Hartfalen: meeste 60-plussers hebben geen idee

AED's bij alle treinstations in 2021

Voor pers en media

Op de speciale nieuwssite voor pers en media vind je alle actualiteiten, persberichten en dossiers over de Hartstichting.

> Lees het laatste nieuws