Hartstichting bedankt vrijwilligers

Op 26 mei huldigde de Hartstichting 47 jubilerende vrijwilligers die zich al jarenlang inzetten. Op het kantoor in Den Haag werden ze in het zonnetje gezet.

De jubilerende vrijwilligers ontvingen een speld of ketting in de vorm van een Robijnen of Gouden hart, omdat zij zich al 25 en 40 jaar inzetten voor de Hartstichting.

1310 jaar actief

In totaal zijn er dit jaar 47 jubilarissen. Bij elkaar zijn ze maar liefst 1310 jaren actief voor de Hartstichting!

Floris Italianer, directeur Hartstichting:

“Onze vrijwilligers vormen het hart van de organisatie en zijn onmisbaar bij ons werk voor een hartgezonde samenleving. Onze ambitie is om hart- en vaatziekten zo vroeg mogelijk te kunnen herkennen, opsporen én zo goed mogelijk te behandelen. Dankzij de tomeloze inzet, verantwoordelijkheid en enthousiasme van onze vrijwilligers wordt dit mede mogelijk gemaakt.”

Robijnen of Gouden Hart

Floris Italianer bedankte de vrijwilligers voor hun waardevolle vrijwillige inzet. Als dank reikte Floris Italianer een speld of ketting uit in de vorm van een Robijnen of Gouden Hart aan de jubilarissen.

Lees het laatste nieuws

Maak je je zorgen om je hart? Bel je arts!

Coronavirus: vragen en antwoorden

Coronavirus: wie loopt risico?

Voor pers en media

Op de speciale nieuwssite voor pers en media vind je alle actualiteiten, persberichten en dossiers over de Hartstichting.

> Lees het laatste nieuws