Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Word vrijwilliger tijdens de collecte

De Hartstichting is altijd op zoek naar veel vrijwilligers. Met jouw tijd en inzet steun je het werk van de Hartstichting. Meld je nu aan als vrijwilliger.

De meeste vrijwilligers zoeken we voor de jaarlijkse collecte. We zoeken mensen die langs de deuren gaan met de collectebus, maar ook mensen die de collecte willen organiseren.

Help mee met het organiseren van de collecte

Er is veel te organiseren tijdens de collecteweek. Wij zoeken collecte-organisatoren die mee willen helpen met onder andere:

• materialen bestellen
    • aansturen collectanten
    • opbrengst tellen

Het organiseren van de collecte doe je in je eigen wijk of woonplaats. Het aantal uur is in overleg. Dit kan variëren van totaal 6 tot 18 uur.

Ja, ik help mee organiseren van de collecte!

Voorbeeld: 1234AB

Voorbeeld: 0612345678

Vragen over vrijwilligerswerk of collecteren?

Mail Team Vrijwilligers

Bel 070 - 3155 695