Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Word collectant

Per dag overlijden 106 mensen in Nederland aan hart- en vaatziekten. In de collecteweek van 8 tot en met 14 april 2018 halen we geld op voor onderzoek naar hart- en vaatziekten. Help mee en meld je nu aan als collectant!

Collecteren kost maar 2 uur

De collecteweek is van 8 tot en met 14 april 2018. Meld je aan als collectant, want collecteren:

• doe je in je eigen straat
    • is makkelijk en leuk
    • kost je maar 2 uur

Samen halen we nog meer geld op voor onderzoek naar hart- en vaatziekten!

Ja, ik help mee

Vragen over vrijwilligerswerk of collecteren?

Mail Team Vrijwilligers

Bel 070 315 56 95