Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Organiseer de collecte

Voor de collecteweek van 8 tot en met 14 april moet er veel georganiseerd worden. Kun je goed organiseren? Help dan mee met de collecte van de Hartstichting en meld je aan.

Help mee de collecte organiseren

Als collecte-organisator organiseer je de collecte in je eigen wijk of woonplaats. Wij zoeken collecte-organisatoren die mee willen helpen met onder andere:

• aansturen collectanten/wijkhoofden
    • materialen bestellen
    • looproutes indelen
    • opbrengst tellen
    • (financiële) administratie

Dit kost gemiddeld 6 tot 15 uur per jaar rondom de Hartweek. Meld je nu aan als collecte-organisator.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met het Servicepunt Vrijwilligers: vrijwilligers@hartstichting.nl of bel naar 070 315 56 95.

Voorbeeld: 1234AB

Voorbeeld: 0612345678

Vragen over vrijwilligerswerk of collecteren?

Mail Team Vrijwilligers

Bel 070 315 56 95