Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Word vrijwilliger

De Hartstichting is altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Door het jaar heen of eenmalig, tijdens een evenement of speciale actieperiode. Meld je aan als vrijwilliger. Heb je altijd al iets willen doen voor een goed doel? Wij hebben het hele jaar door vrijwilligers nodig!

Iets doen voor een goed doel

Veel mensen geven aan dat ze graag 'iets willen doen voor een goed doel'. En daar zijn wij heel blij mee! Wij hebben verschillende soorten vrijwilligerswerk. Er past altijd wel iets bij je. Bekijk ons vrijwilligerswerk en meld je aan.

Collecteweek

Elk jaar houdt de Hartstichting een collecteweek in april, de Hartweek. Hiervoor zijn veel vrijwilligers nodig. We hebben mensen die alles regelen, materialen bestellen en collectebussen rondbrengen. En we hebben natuurlijk heel veel collectanten nodig.

Collectant worden

De collecteweek is van 8 tot en met 14 april 2018. Collectanten halen geld op voor onderzoek dat gefinancierd wordt door de Hartstichting. Meld je ook aan en help mee. Het kost je maar 2 uurtjes!

> Word collectant

Collecte-organisator worden

Heb je meer tijd rondom de collectweek? Word collecte-organisator. Een collecte-organisator organiseert de collecte in een wijk of woonplaats. Je deelt de looproutes voor de collectanten in, stuurt collectanten en/of wijkhoofden aan, bestelt materialen en zorgt voor de financiële en administratieve gegevens. Dit kost zo’n 6 tot 15 uur per jaar, rondom de collecteweek.

> Word collecte-organisator

Andere vacatures

Regiovrijwilliger Events en Fondsenwerving

De regiovrijwilliger bedenkt fondsenwervende acties, organiseert en begeleidt ze. Ook geeft de regiovrijwilliger bijvoorbeeld presentaties op scholen. Hier ben je gemiddeld 10 uur per maand mee bezig.

> Bekijk de vacature

Vrijwilliger voor patiëntenvereniging De Hart&Vaatgroep

De Hartstichting werkt nauw samen met de patiëntenvereniging De Hart&Vaatgroep. De Hart&Vaatgroep zoekt vrijwilligers voor verschillende werkzaamheden. Zo is hulp nodig bij het verspreiden van informatiemateriaal, onderhouden van contacten met ziekenhuizen en beweegorganisaties, organiseren van kookworkshops of begeleiden van vakantieweken.

> Inschrijven als vrijwilliger voor De Hart&Vaatgroep

Lid Commissie Maatschappelijke Kwaliteit (CMK)

De Commissie Maatschappelijke Kwaliteit (CMK) beoordeelt de maatschappelijke kwaliteit van onderzoeksaanvragen. Op dit moment zijn wij op zoek naar nieuwe leden die vanuit hun eigen ervaring verbetermogelijkheden zien voor de patiëntenzorg.

Wij zijn specifiek op zoek naar:

• mensen die hun eigen ervaringen inbrengen: vanuit hun eigen interesse of als patiënt of naaste
    • (para)medische professionals
    > Bekijk de vacature

Contact

Zit er niets voor je bij? Of heb je vragen of een idee? Neem dan contact op met het Servicepunt Vrijwilligers:

Er is altijd wel leuk vrijwilligerswerk bij jouw in de buurt dat bij je past!

Ben je al vrijwilliger?

Kijk op CollecteWeb. Hier staat allerlei informatie over de collecte, nieuws en het bestellen van materialen.

Vragen over vrijwilligerswerk of collecteren?

Mail Team Vrijwilligers

Bel 070 - 3155 695