Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Word vrijwilliger

Zet je je graag in voor het goede doel? Wij zijn altijd op zoek naar vrijwilligers. Je kiest zelf wat je doet en wanneer je iets doet. Doe mee en meld je aan!

De collecteweek van de Hartstichting is elk jaar in april. Voor deze week hebben we veel vrijwilligers nodig. Heel veel collectanten, maar ook mensen die de collecte organiseren.

Help mee met de collecte

In 2019 is deze van 7 t/m 13 april. Er zijn diverse manieren om te helpen. Loop een paar uurtjes in je eigen wijk en haal geld op voor de Hartstichting. Of help mee met het organiseren van de collecte in jouw wijk of woonplaats.

> Help mee met de collecte

Regioleider collecte

Als regioleider heb je een spilfunctie tussen de regio en de coördinatoren van de collecte. Je stuurt en coacht de vrijwilligers in de regio en zorgt voor een optimale bezetting gedurende de collecteweek. Voor deze functie ben je bij voorkeur 1 tot 2 dagdelen per week beschikbaar, vooral van oktober tot mei.

> Bekijk de vacature

Webcare Vrijwilliger

Het webcare team van de Hartstichting bestaat voor een deel uit vrijwilligers. Wil jij meehelpen en vanaf huis reageren op berichten op social media? Dan zijn wij op zoek naar jou!

> Help mee in het webcare team

Zet vast in je agenda

Collecteweek Hartstichting: 7 tot en met 13 april 2019

Vragen over vrijwilligerswerk of collecteren?

Mail Servicepunt Vrijwilligers

Bel 070 315 56 95

Al vrijwilliger voor de collecte?

Op CollecteWeb vind je alles over de collecte, kun je de gegevens van collectanten bijhouden en materialen bestellen.

Meer over CollecteWeb