Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Website van het jaar

De Hartstichting is genomineerd voor Website van het jaar 2017. Daar zijn we enorm trots op. Stem op onze site en maak kans op mooie prijzen.

Stem en win mooie prijzen

Stem op de Hartstichting als Website van het jaar en maak kans op mooie prijzen, zoals: een SONOS PLAY:5 en Bol.com-cadeaubonnen. Stemmen is heel makkelijk en kost maximaal 1 minuut van je tijd.

Stem op Hartstichting

Geef een hoge waardering

Om de website van het jaar te worden, hebben we veel stemmen nodig, maar ook een hoge waardering. Zorg dat wij winnen en geef de Hartstichting dan een hoge waardering! Stemmen kan tot 26 oktober.