Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Webshop Hartstichting

Koop een leuke accessoire of handig product uit de webshop en steun hiermee de Hartstichting. Bekijk de items in onze webshop.

Webshop van de Hartstichting

In de webshop van de Hartstichting vind je leuke accessoires en producten. Zoals bijvoorbeeld een rode armband, een Hartstichting agenda of het Dress Red Day T-shirt. Bovendien gaat een deel van de opbrengst meteen naar de Hartstichting.

Snel, makkelijk en veilig betalen

Producten bestellen via de webshop gaat snel. Als je voor 12 uur iets bestelt, heb je het de volgende dag in huis. Betaal je aankoop veilig en betrouwbaar met iDeal.

Steun de Hartstichting

Bestel nu en steun hiermee de Hartstichting. Bij alle producten gaat een deel van de opbrengst naar de Hartstichting. Een leukere manier van doneren is er niet. Ga nu naar de webshop en bestel een leuke accessoire of een handig product!

Ga naar de webshop

Vragen over dit onderwerp?

Mail de Hartstichting

Bel 070 315 55 55 (ma t/m vrij van 8.00 - 17.00 uur)