Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Rookvrije sportclub

Zet jouw sportvereniging positief op de kaart. Download het gratis stappenplan en maak jouw sportterrein ook rookvrij!

Zien roken, doet roken

Elke week raken honderden kinderen verslaafd aan roken. Als kinderen anderen zien roken lijkt dat normaal. Misschien zelfs aantrekkelijk. Zeker als zij mensen zien roken naar wie zij opkijken zoals andere sporters, trainers en ouders. Bescherm kinderen tegen de verleiding om te gaan roken. Door omgevingen waar veel kinderen komen, waaronder de sportvereniging, rookvrij te maken. Want zien roken, doet roken. Maak jouw sportvereniging rookvrij.

Gratis stappenplan Rookvrije sportclub

Steeds meer sportverenigingen worden ook buiten rookvrij. Een rookvrij sportterrein:

• geeft kinderen het goede voorbeeld
    • heeft minder afval van sigarettenpeuken en -pakjes
    • zorgt voor positieve aandacht voor de sportvereniging

Rookvrije sportterreinen dragen bij aan de beweging ‘Op weg naar een Rookvrije Generatie’.  Zet ook jouw sportvereniging positief op de kaart en vraag gratis het stappenplan (download) aan om jullie sportclub rookvrij te maken!

Ja, ik vraag het gratis stappenplan aan

Wij vragen gegevens om in kaart te brengen welke sportclubs stappen zetten naar een rookvrij sportterrein. Wij gebruiken dit niet voor andere doeleinden.

Op dit e-mailadres ontvang je een link om de materialen te downloaden.

Bijvoorbeeld: 0612345678

Heb je vragen over rookvrij sporten?

Mail Team Rookvrij Sporten

Bel 070 315 56 26