Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Rookvrij sporten

Zien roken, doet roken. Iedere week raken honderden kinderen in ons land verslaafd aan roken. Geef hen het goede voorbeeld. Maak ook jouw sportvereniging rookvrij.

Download materialen voor rookvrij sporten

Steeds meer sportverenigingen worden rookvrij. Niet alleen binnen, maar ook buiten. Maak ook jouw sportvereniging eenvoudig rookvrij. Klik door en download gratis materialen.

Zien roken, doet roken

Kinderen die opgroeien in een wereld waar wordt gerookt, hebben meer kans op hart- en vaatziekten, kanker en longziekten. Het is daarom belangrijk dat kinderen beschermd worden tegen de verleiding om te gaan roken. Door omgevingen waar veel kinderen komen, waaronder de sportvereniging, rookvrij te maken. Want zien roken, doet roken.

Rookvrije sportterreinen dragen bij aan een Rookvrije Generatie. Bescherm onze kinderen en maak ook jouw sportclub rookvrij!

Heb je vragen over rookvrij sporten?

Mail Team Rookvrij Sporten

Bel 070 315 56 26