Interesse bijeenkomsten Hartstichting

Bijeenkomsten Hartstichting

De Hartstichting organiseert regelmatig informatieve en inspirerende bijeenkomsten over nalatenschappen en het werk van de Hartstichting. Op deze pagina vindt u onze kalender.

Proef de sfeer bij een online bijeenkomst

Vanwege corona hebben wij elkaar al een poosje niet persoonlijk kunnen ontmoeten. Als alternatief heeft de Hartstichting u in het afgelopen anderhalve jaar een aantal online bijeenkomsten aangeboden. Dit bleek voor velen van u een ideale oplossing: geen reistijd of ongemakken maar in alle rust thuis vanaf uw computer, tablet of telefoon de live-uitzending volgen. Heeft u de online bijeenkomst gemist maar wilt u toch graag een indruk hebben van deze belevenis? Kijk dan in één minuut naar de sfeerimpressie van de afgelopen online bijeenkomsten!

Kalender 2021

Hieronder vindt u de laatste bijeenkomst die in 2021 plaatsvindt. Wilt u deze bijeenkomst bijwonen? Vul dan het inschrijfformulier in. Deze vindt u onderaan deze pagina.

Woensdag 15 december 2021

Het werk van de Hartstichting is uitsluitend mogelijk dankzij de steun en betrokkenheid van donateurs en giften uit nalatenschappen. Wij zijn daar bijzonder dankbaar voor en vertellen tijdens deze uitzending graag hoe wij het grootste deel van onze inkomsten besteden: aan wetenschappelijk onderzoek naar hart- en vaatziekten. U hoort het laatste nieuws op dit gebied en ook komen zaken aan de orde waarmee u te maken kunt krijgen als u wat ouder wordt. Zoals het vastleggen van uw laatste wensen in een codicil of testament en indien van toepassing het nadenken over de "digitale" erfenis. ​

We geven u tien handige tips mee op basis van ervaringen van senioren en onze eigen ervaring met het afwikkelen van nalatenschappen. Tot slot praten we met de notaris over de laatste ontwikkelingen in erfrecht, testament en levenstestament. Waar moeten we op letten bij het opstellen van een testament? Hoe kunt u op een slimme manier erfbelasting besparen? En wat is een levenstestament? Tijdens deze live-uitzending kunt u direct uw eigen vragen stellen aan de notaris via de chatfunctie.

Data 2022 volgen binnenkort.

Alvast aanmelden?

Heeft u belangstelling voor deze gratis en geheel vrijblijvende uitzending op woensdag 15 december 2021? Of wilt u deze op een later moment terugkijken? Vul dan hieronder uw gegevens in zodat wij u te zijner tijd een uitnodiging met het programma en de uitleg kunnen sturen. Deelname is heel eenvoudig en behoeft geen speciaal (computer)programma.

Hopelijk tot ziens op 15 december!​

We gebruiken uw e-mailadres alleen om u een bevestiging van de aanvraag te sturen.

Persoonlijk advies

U kunt geheel vrijblijvend met ons in gesprek over de mogelijkheden rond nalaten. We luisteren graag naar uw wensen en helpen u om alles op een rijtje te zetten.