Interesse Bijeenkomsten Nalatenschappen

Bijeenkomsten Hartstichting

De Hartstichting organiseert regelmatig informatieve en inspirerende bijeenkomsten over nalatenschappen en het werk van de Hartstichting. Op deze pagina vindt u onze kalender.

Kalender 2021

Hieronder vindt u de bijeenkomsten die in 2021 plaatsvinden.  Wilt u één van deze bijeenkomsten (of beiden) bijwonen? Vul dan het inschrijfformulier in. Deze vindt u onderaan deze pagina.

Woensdag 29 september 2021 – De lobby in ‘politiek Den Haag’

Tijdens deze bijeenkomst krijgt u een uniek kijkje achter de schermen van een deel van ons werk: de lobby in “politiek Den Haag”. Als gezondheidsfonds vragen we aandacht voor een samenleving waarin we burgers zo gezond mogelijk willen laten leven. Tijdens deze online bijeenkomst delen wij “live” de meest actuele informatie en concrete resultaten van ons lobbywerk.

Woensdag 26 oktober 2021 - Nalatenschappen

Wij ontmoeten u graag weer persoonlijk op een locatie die centraal is gelegen in het land, als de corona maatregelen het toelaten. Tijdens deze bijeenkomst geven wij uitleg over het huidig erfrecht en opstellen van een (levens)testament. Ook zullen we onderstaande onderwerpen onder aandacht brengen:

- Onderzoek naar erfelijkheid bij hartziekten
- Reanimatie & AED gebruik.

Locatie: Conferentiecentrum Landgoed Zonheuvel in Doorn (Utrecht)

Let op: Deze bijeenkomst is alleen persoonlijk bij te wonen en wordt niet online uitgezonden.

Inschrijven

Wilt u een uitnodiging en programma voor één van deze bijeenkomsten? Vul dan onderstaand formulier in. U ontvangt te zijner tijd meer informatie over deze geheel gratis en vrijblijvende bijeenkomsten.

We gebruiken uw e-mailadres alleen om u een bevestiging van de aanvraag te sturen.

Persoonlijk advies

U kunt geheel vrijblijvend met ons in gesprek over de mogelijkheden rond nalaten. We luisteren graag naar uw wensen en helpen u om alles op een rijtje te zetten.