Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Met geld uit nalatenschappen kan elk jaar veel nieuw onderzoek starten. Maar liefst een derde van het geld dat we investeren in onderzoek is afkomstig uit nalatenschappen.

De Hartstichting financiert onderzoek om hart- en vaatziekten nog eerder op te sporen en beter te behandelen. Het geld hiervoor komt volledig uit giften van particulieren en bedrijven. Steun het onderzoek van de Hartstichting door ons op te nemen in het testament.

Erfenisdossier

In een erfenisdossier leg je alles vast voor je nabestaanden. Je geeft aan wat er met jouw bezittingen moet gebeuren en waar jij bijvoorbeeld belangrijke documenten bewaart.

Wil je hiermee aan de slag? Lees meer en vraag vandaag nog een gratis erfenisdossier aan.

> Meer over een erfenisdossier

Geven na leven

Schenken aan een goed doel na je overlijden kan op verschillende manieren. Je bepaalt zelf welk deel van je vermogen je wil schenken. Het hele bedrag gaat naar de Hartstichting, want we hoeven hierover geen erfbelasting te betalen. Meer weten? In de brochure Geven ná leven staat uitgebreide informatie.

Vraag de brochure aan

Goed doel opnemen in je testament

Het is mogelijk om een goed doel in je testament op te nemen. Wil je de Hartstichting opnemen als goed doel? Kijk dan hoe je dit regelt in slechts 3 stappen. De Hartstichting is aangesloten bij Toegift.nl

> Meer over de Hartstichting opnemen in je testament

Erik (87)

"Na mijn hartoperatie nam ik de Hartstichting op in mijn testament"

Lees zijn verhaal

Vraag ons advies

Misschien overweeg je om een goed doel in je testament op te nemen. Wij helpen je graag om alle mogelijkheden rond nalaten aan de Hartstichting op een rijtje te zetten.

Lees meer over nalaten

Erik (87)

Erik (87): "Na mijn bypassoperatie besloot ik de Hartstichting in mijn testament op te nemen"

Herman