Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Steun de Hartstichting via Booking.com

Steun de Hartstichting via booking.com

De Hartstichting steunen door op vakantie te gaan? Dat kan! Boek op Booking.com via deze pagina en je steunt automatisch ons werk. Zij doneren dan namelijk 7% van jouw boekingsbedrag aan de Hartstichting. Zonder extra kosten voor jou.

Doneren door te boeken

Op Booking.com boek je hotelovernachtingen, appartementen, vluchten en auto’s. Het is nu mogelijk om een deel van jouw boekingsbedrag aan de Hartstichting te doneren. Zo maak jij levensreddend onderzoek mogelijk, zonder dat het je iets extra’s kost. Via de onderstaande button kom je op de speciale Hartstichting-pagina, die je herkent aan het logo bovenaan.

Boek en steun de Hartstichting

Tip Voeg deze link toe aan je internetfavorieten en steun ons ook bij je toekomstige boekingen.

Vragen over dit onderwerp?

Mail de Hartstichting

Bel 070 315 55 55 (ma t/m vrij van 8.00 - 17.00 uur)

Lees meer over de Hartstichting

Prof. dr. Jaap Kappelle