Flex doneren is maandelijks doneren via je mobiele telefoon. Komt doneren een keer niet uit, dan sla je jouw donatie gemakkelijk een maand over. Met flex doneren bepaal je zelf of je wel of niet doneert via je mobiele telefoon. Heel eenvoudig met een sms.

Hoe het werkt

Flex doneren werkt via je mobiele telefoon en je eigen bankrekeningnummer. Maandelijks ontvang je 1 sms, waarin staat wanneer je maandbedrag afgeschreven gaat worden. Als je niets doet, wordt het bedrag automatisch van je rekening afgeschreven. Wil je liever 1 maand overslaan, dan kan dit makkelijk door een sms te sturen.

Aanmelden flex doneren

Meld je aan voor flex doneren per sms.

Sms: FLEX HART bedrag naar 3669  (bijvoorbeeld: FLEX HART 7).

Je ontvangt een bevestiging per sms. Als je rekeningnummer nog niet bekend is bij micro incasso, wordt gevraagd deze door te sturen via sms. Elke maand ontvang je 1 sms met daarin het bedrag dat van je rekening afgeschreven gaat worden.

Voorbeeld sms

Online aanmelden als flexdonateur

Je kunt je ook online aanmelden als flexdonateur en je gewenste donatiebedrag kiezen.

> Meld je aan als flexdonateur

Maand overslaan of opzeggen

Soms komt doneren niet uit? Sla je donatie over door binnen 2 dagen 1 sms terug te sturen.

Sms: FLEX HART OVERSLAAN naar 3669

Je ontvangt een bevestiging per sms. Er wordt die maand geen geld van je rekening afgeschreven.

Wil je liever helemaal geen gebruik meer maken van flex doneren? Neem contact op met ons via telefoonnummer: 0800 821 24 80.

Vragen over dit onderwerp?

Mail de Hartstichting

Bel 070 315 55 55 (ma t/m vrij van 8.00 - 17.00 uur)