Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Materialen gebruiken van de Hartstichting

Help mee om ons werk zichtbaar te maken. Plaats de stoppers of deel onze video's. Hieronder lees je de richtlijnen voor het gebruik van onze materialen.

Stoppers campagne Bloeddruk

Download het stopper-pakket en plaats de stoppers van onze nieuwste bloeddrukcampagne in je drukwerk.

Gebruiken logo Hartstichting

Wil je een logo van de Hartstichting gebruiken? We stellen ons logo ter beschikking als je in actie bent voor de Hartstichting.

> Logogebruik aanvragen

Gebruik van onze teksten, beelden en video's

Artikelen Hartstichting delen

Wil je een link plaatsen naar onze website of onze artikelen delen op social media of in je nieuwsbrieven? Heel fijn! Hoe meer aandacht, hoe beter.

De enige voorwaarde is dat onze doelen aansluiten bij het werk van de Hartstichting. Een link op een website voor tabaksproducten mag bijvoorbeeld niet.

Gebruik teksten

Letterlijk overnemen van teksten van onze website of brochures mag alleen met bronvermelding.

Gebruik afbeeldingen

Onze afbeeldingen zijn niet zonder toestemming te gebruiken.

> Vraag toestemming via een e-mail aan traffic

Gebruik video's

Wil je onze video's gebruiken? Gebruik dan de embedcodes op YouTube. Onze video's delen op social media mag natuurlijk ook!

Stopper in drukwerk

Plaats een stopper in je drukwerk. Stoppers zijn gratis advertenties die kranten of tijdschriften tijdens de opmaak als laatste plaatsen. Ze vullen de lege plekken op. Door het (laten) plaatsen van een stopper geef je de Hartstichting extra publiciteit.

Download een van de pakketten. Het pakket bevat verschillende formaten.

Vragen over dit onderwerp?

Twijfel je of je voldoet aan onze voorwaarden of wil je een afbeelding of ons logo gebruiken?