Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Kom in actie als school of vereniging

Organiseer als school of vereniging een actie en zamel geld in voor de Hartstichting. Een skeelertocht, een danswedstrijd of een sportdag. Alles kan en mag, wees creatief.

Hartenrace

Een Hartenrace is een sportieve activiteit om in actie te komen voor de Hartstichting. Bedenk een sportieve actie op je school of sportvereniging of jeugdclub. Vraag de deelnemers om sponsors te zoeken en haal daarmee geld op voor de Hartstichting. Kom samen in actie voor de Hartstichting!

Maak een actiepagina

Maak in een paar stappen een eigen actiepagina. Vraag alle deelnemers om deze pagina te delen per e-mail of via social media en haal zo eenvoudig online veel geld op voor je actie.

> Meer over actiepagina's

Bestel een Hartenracepakket

Maak je Hartenrace een succes met een Hartenracepakket. De kosten zijn € 15 per pakket, inclusief verzendkosten. Het pakket bestaat uit de onderstaande attributen:

• 1 spandoek (inclusief retourenvelop)
    • 10 posters
    • 50 ballonnen
    • 100 aanmoedigingsvlaggetjes
    • 60 textielstickers
    • voorbeeld van een deelnemerscertificaat

> Meer over het pakket

Download gratis Hartenraceproducten

Het digitale pakket is een aanvulling op het Hartenracepakket. De handleiding helpt je om de organisatie op poten te zetten en de sponsoractiviteit soepel te laten verlopen.

Voorbeelden acties

Een Hartenrace is een van de mogelijkheden om in actie te komen voor de Hartstichting. Maar bedenk gerust een andere actie. Met elke actie zijn we blij: of er nu armbandjes worden verkocht of er een groot feest georganiseerd wordt. Alles mag en alles kan!

Vraag winkels in de buurt om mee te helpen. Vaak willen zij wel een flyer ophangen, een prijs beschikbaar stellen of meedoen met je actie. Voorbeelden van mogelijke acties zijn:

• (zelfgemaakte) spullen verkopen op een rommelmarkt
    • sportdag organiseren
    • bingo organiseren
    • lege flessen ophalen

> Meer over voorbeeldacties

Vragen over vrijwilligerswerk of collecteren?

Mail het Servicepunt Acties

Bel 070 315 56 95