Reddingspartner Hartstichting

Als Reddingspartner van de Hartstichting zet je je in voor een hartveilige omgeving. Je bent met je medewerkers goed voorbereid op een hartstilstand in je buurt. Zo kun je levens redden. Een waardevol partnership met impact!

Waarom kiezen voor Reddingspartner?

Bij een hartstilstand is de kans op overleven het grootst als je binnen 6 minuten start met reanimeren en een AED inzet. Met dit partnership maak je jouw bedrijf en de omgeving hartveilig. Met medewerkers die kunnen reanimeren en een AED aan het bedrijfspand kan er vanuit jullie bedrijf snel en goed gehandeld worden.

Jouw impact als Reddingspartner

• Elk jaar krijgen in Nederland zo'n 17.000 mensen een hartstilstand buiten het ziekenhuis.
  • Bij een hartstilstand kunnen medewerkers snel starten met reanimeren en een AED inzetten. Dit verhoogt de overlevingskans aanzienlijk. Zo kan jouw bedrijf levens redden!
  • Jouw bedrijf zorgt voor een veilig gevoel voor medewerkers, klanten en buurtgenoten.

Een partnership met voordelen

Als Reddingspartner steun je de Hartstichting en draag je bij aan een hartveilige omgeving in en rond je bedrijf. Dit kan al vanaf  € 200,- per maand. Dan profiteer je bovendien van de voordelen voor jouw bedrijf.

Voordelen partnership

Er zijn veel voordelen voor je bedrijf:

• Je ontvangt afhankelijk van je bijdrage een gratis reanimatiecursus voor 6 personen op jouw locatie of een gratis AED voor je bedrijf.
  • Je ontvangt 4 keer per jaar een nieuwsbrief over het werk van de Hartstichting.
  • Je krijgt uitnodigingen voor deelname aan netwerkbijeenkomsten.
  • Je krijgt promotiemateriaal om je maatschappelijke betrokkenheid eenvoudig uit te dragen naar je netwerk en medewerkers.
  • Door de ANBI-registratie van de Hartstichting heb je mogelijk recht op belastingvoordeel.

​Je bedrijf is Reddingspartner voor minimaal een jaar. De meeste bedrijven zijn meerdere jaren partner. Elk jaar krijg je een passend aanbod.

3 redenen waarom bedrijven voor dit partnership kiezen

De redenen die Reddingspartners vaak geven:

1. Ons bedrijf is maatschappelijk betrokken.
  2. Reddingspartner kun je met woord en daad uitdragen naar je omgeving, je kunt er immers levens mee redden!
  3. Het thema raakt ons persoonlijk: een collega (of familielid) heeft een hartstilstand gehad.

Wat je reden ook is, we denken graag mee hoe jij het beste invulling geeft aan het partnership. Je kunt altijd bij ons terecht voor hulp. Samen maken we er een succes van! Bekijk hier de bedrijven die al meedoen.

Angelina Motz, Director Marketing XO Hotels

"Als Reddingspartner steunen we de Hartstichting. De AED die we ervoor 'terugkregen' hangt in de lobby van het hotel. Dat is fijn, want in de buurt was nog geen AED. Onze andere 7 hotels gaan ook meedoen. Zo maken we veel buurten hartveiliger."

Vrijblijvend contact

Vragen over het partnership?

Eva Klinkenberg
Stuur een e-mail aan Eva

Bel mij over het partnership

Vul het formulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.

We gebruiken de gegevens in dit formulier uitsluitend voor contact over een partnership.

Geef hier eventueel door op welke momenten we je kunnen bellen.

Bekijk ook

Onderzoekspartner corona