Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Preventiepartner Hartstichting

Word Preventiepartner van de Hartstichting en draag bij aan het voorkomen van hart- en vaatziekten. Je zet je in voor vitaliteit op je werk en stimuleert medewerkers om gezond te leven. Als partner van de Hartstichting krijg je tools om jouw bedrijf vitaal en gezond te houden.

Wat het partnership inhoudt

Als Preventiepartner steun je de Hartstichting voor € 200 tot € 1200 per maand. Je steunt onderzoek en krijgt tools om jouw bedrijf vitaal en gezond te houden.

Steun onderzoek naar gezond gedrag

De Hartstichting maakt mensen bewust van de risicofactoren voor hart- en vaatziekten (zoals hoge bloeddruk en hoog cholesterol) en spoort mensen met een hoog risico op.

Als Preventiepartner steun je onderzoek op dit gebied. Jij draagt onder andere bij aan onderzoek naar nieuwe manieren om mensen gezond gedrag aan te leren. Het gaat hierbij om voeding, bewegen en zit- en slaapgedrag. We weten dat gezond leven het risico op hart- en vaatziekten verlaagt. Maar hoe houd je het vol met alle verleidingen om je heen?

Tools voor een vitaal en gezond bedrijf

Als Preventiepartner krijg je gratis tools om jouw bedrijf vitaal en gezond te houden.

En er is meer

Als Preventiepartner bieden we jouw bedrijf:

• deelname aan onze exclusieve netwerkevenementen
    • speciale Meet & Greet met een gedragswetenschapper
    • banners voor op jouw website
    • nieuwsbrief met updates over wetenschappelijk onderzoek
    • belastingvoordeel: vraag je financieel adviseur naar de voordelen

Ja, ik heb interesse

Ik heb interesse in een partnership met de Hartstichting. Graag bespreek ik de mogelijkheden voor mijn bedrijf. Ik word graag teruggebeld binnen 5 werkdagen.

We gebruiken de gegevens in dit formulier uitsluitend voor contact over een partnership.

Bekijk ook

Reddingspartner Hartstichting