Met dit partnership steun je hartonderzoek naar corona. Je investeert als ondernemer in onderzoek dat actueel is en iedereen raakt. Een belangrijk partnership waarmee je klanten, relaties en medewerkers laat zien dat jouw bedrijf maatschappelijk betrokken is. Juist nu.

Steun onderzoek met je bedrijf

Het coronavirus kan bij hartpatiënten ernstige klachten geven. Ook bij gezonde mensen kan er hartschade ontstaan door corona.We willen dat iedereen corona overleeft, met zo min mogelijk schade aan het hart. Daarom zijn we direct gestart met corona-onderzoek en financieren we ook nieuw onderzoek. Met jouw bedrijf kun je bijdragen aan dit belangrijkrijke onderzoek!

Om welk hartonderzoek naar corona gaat het?

1. Gegevens verzamelen van coronapatiënten

Dit onderzoek verzamelt gegevens van coronapatiënten in het ziekenhuis. Hierdoor hopen artsen inzicht te krijgen in wie precies risico loopt, hoe je hartschade kunt voorkomen en wat de beste behandeling is.

2. Minder IC-opnames door bloeddrukverlager

Onderzoekers willen weten of de bloeddrukverlager valsartan ervoor zorgt dat er minder vocht in de longen komt bij coronapatiënten. Dit kan leiden tot minder patiënten op de IC en aan de beademing.

3. Betere behandeling hartpatiënten met corona door huisartsen

Samen met huisartsen willen we de behandeling van hartpatiënten met corona verbeteren. Is het bijvoorbeeld mogelijk om met slimme technieken sneller te ontdekken wanneer de klachten ernstiger worden?

Prof. dr. Folkert Asselbergs - cardioloog UMCU

“Covid-19 is een nieuwe ziekte. Veel coronapatiënten met hart- of vaatproblemen hebben vragen over hun risico en behandeling. Vragen die we niet goed kunnen beantwoorden. Onderzoek is dringend nodig.”

Een partnership met voordelen

Als onderzoekspartner corona investeer je direct in onderzoek naar het coronavirus. Dit kan al vanaf een bedrag van € 200,- per maand. Profiteer als onderzoekspartner van de voordelen voor jouw bedrijf.

Voordelen voor je bedrijf

Je ontvangt:

• uitnodigingen voor interessante netwerkbijeenkomsten
  • promotiemateriaal om je maatschappelijke betrokkenheid eenvoudig uit te dragen naar je netwerk en medewerkers
  • nieuwsbrief met updates over onder andere hartonderzoek naar corona
  • door de ANBI-registratie van de Hartstichting heb je mogelijk recht op belastingvoordeel
  • elk jaar krijg je een nieuw passend aanbod van ons

Steun onderzoek dat er toe doet. Juist nu.

Ja, ik heb interesse

Interesse in het steunen van onderzoek naar corona en het hart?  Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op om vrijblijvend je wensen te bespreken.

We gebruiken de gegevens in dit formulier uitsluitend voor contact over een partnership.

Bekijk ook

Reddingspartner Hartstichting