Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Bedrijven met Hart voor de Zaak

Er zijn veel bedrijven die de Hartstichting steunen. Ze dragen elk op hun eigen manier bij aan onze doelstellingen. Onderzoekers zoeken naar manieren om hart- en vaatziekten eerder op te sporen en werken aan concrete oplossingen voor patiënten.

Partnership Hart voor de Zaak

Heeft jouw bedrijf ook Hart voor de Zaak? Bekijk de mogelijkheden en meld jouw bedrijf aan. Word bijvoorbeeld Reddingspartner of Preventiepartner en draag heel gericht bij aan een doel waar jij achter staat.

Bekijk de mogelijkheden

Meer lezen