Klik nu hier om deze pagina
in je Gids te bewaren.

Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Hart voor de Zaak

Dankzij financiële steun van bedrijven kan de Hartstichting werken aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te houden of weer sterk te maken. Zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit. Bedankt voor jullie steun!

Overzicht bedrijven met een Hart voor de Zaak

Wij bedanken alle bedrijven met Hart voor de Zaak. Door donaties van deze bedrijven, kan de Hartstichting blijven werken aan oplossingen voor een sterk hart.

Wil je met jouw bedrijf meedoen?

Heeft jouw bedrijf ook Hart voor de Zaak? Bekijk de voordelen en meld jouw bedrijf aan. Jouw bedrijf kan het verschil maken bij bijvoorbeeld een belangrijk hart- en vaatonderzoek!

Kees

Als een paar jaar zetten anthuriumtelers zich in voor de Hartstichting. Vorig jaar haalden we zelfs € 26.000,- op.

Lees mijn verhaal

Als bedrijf samenwerken?