Ja, ik wil een donatie doen

Wat fijn dat je de Hartstichting steunt. Elke gift telt!

Kies

E-mailadres gebruiken we om je donatie te bevestigen of als er iets mis is gegaan met de betaling.

*Velden zijn verplicht om de incasso uit te kunnen voeren.

Steun de Hartstichting

In Nederland zijn er zo'n 1,4 miljoen hart- en vaatpatiënten.

Werken aan oplossingen

De Hartstichting werkt aan oplossingen om hart-en vaatziekten eerder op te sporen en beter en sneller te behandelen.

Dank voor jouw steun

De Hartstichting kan haar werk alleen maar doen dankzij de vele giften van particulieren en bedrijven. Hartelijk dank voor jouw steun.

Gebruik persoonlijke gegevens

De Hartstichting gaat vertrouwelijk om met je persoonlijke gegevens. We gebruiken ze om je te informeren over ons werk, voor fondsenwerving en klantonderzoek. Meer weten? Lees de privacyverklaring