Ja, ik help mee

Hartelijk dank voor je gift! Samen kunnen we patiënten helpen en levens redden.

Kies

E-mailadres gebruiken we om je donatie te bevestigen of als er iets mis is gegaan met de betaling.

*Velden zijn verplicht om de incasso uit te kunnen voeren.

Een stap vooruit

Johan, Esther en Ilze doen onderzoek naar slagaderverkalking. Door jouw gift aan de Hartstichting help jij het onderzoek een stap vooruit.

Wat we willen bereiken

Minder mensen krijgen een hart- of herseninfarct. Daar moet dit onderzoek voor zorgen. Met meer kennis kun je veel sneller ingrijpen en is een (nieuw) infarct te voorkomen. Help jij mee ?

Goed besteed

Johan, Esther en Ilze zijn blij met je steun aan de Hartstichting. Het zijn toponderzoekers die zich voor meer dan 100% inzetten als wetenschapper.

Gebruik persoonlijke gegevens

De Hartstichting gaat vertrouwelijk om met jouw persoonlijke gegevens. We gebruiken ze voor:

• bevestigen en verwerken van jouw gift
  • gepersonaliseerde berichten over het werk van de Hartstichting
  • analyseren van gegevens

Meer weten? Lees onze privacyverklaring