Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Collecteweek Hartstichting

Collecteweek

De jaarlijkse collecteweek is van 7 t/m 13 april 2019. Tienduizenden collectanten gaan op pad om geld op te halen voor oplossingen om het hart gezond te houden. Doe ook mee!

Help mee met de collecte

Help mee om elk hart gezond te houden. Het geld is hard nodig voor oplossingen om te voorkomen dat mensen ziek worden en om ze te genezen. Kies de manier die bij jou past om te helpen:

• Organiseer de collecte in jouw wijk
    • Of collecteer 2 uurtjes in je buurt

Ja, ik help mee

Collecteopbrengst hard nodig

Leven met een hartziekte is zwaar, voor de patiënt én de omgeving. En het aantal patiënten groeit snel. Daarom gaat de collecteopbrengst naar oplossingen om elk hart zo gezond mogelijk te houden.

Opbrengst 2018

Tijdens de collecteweek in 2018 hebben ruim 50.000 collectanten € 2.867.308,06 opgehaald. Alle collectanten die hebben meegeholpen aan deze mooie opbrengst: bedankt!

Meer over de collecte

Daniëlle

Daniëlle: "Veel collectanten vinden het leuk en zinvol werk.”

Martijn

Martijn: “Als collecte-organisator ben ik trots op al mijn collectanten”

Vragen over vrijwilligerswerk of collecteren?

Mail Servicepunt Vrijwilligers

Bel 070 315 56 95