Collecteweek Hartstichting

De collecteweek van de Hartstichting

De collecteweek in 2021 is van 11 t/m 17 april. Tienduizenden collectanten gaan op pad om geld op te halen voor oplossingen om ieders hart zo gezond mogelijk te houden. Doe je ook mee?

Help mee

Collecteopbrengst hard nodig

Leven met een hartziekte is zwaar, voor de patiënt en de omgeving. Het aantal patiënten groeit nog steeds heel hard, daarom gaat de collecteopbrengst naar oplossingen om elk hart zo gezond mogelijk te houden. Op weg naar een wereld zonder hart- en vaatziekten!

Bedankt voor alle steun tijdens de inhaalcollecte in oktober

In april 2020 konden we vanwege corona niet met de collectebus langs de deuren. Ook het Longfonds en ReumaNederland konden toen niet collecteren. Van 12 tot en met 24 oktober 2020 was er daarom een unieke gezamenlijke inhaalcollecte. Wij liepen mét elkaar en vóór elkaar, voor een gezonder Nederland. ​De opbrengst van de collecte gaat naar onderzoek naar nieuwe en betere behandelingen. Ook zorgen we voor betrouwbare informatie en helpen we patiënten (en hun naasten) beter met hun ziekte te leven. Daarnaast helpen we mensen om te voorkomen dat ze ziek worden.

Bedankt voor alle steun die wij hebben ontvangen bij deze collecte!

> kijk op inhaalcollecte.nl

Online collecteren | Hartstichting