Collecteweek: kom met jouw hart in actie

Dit jaar is de collecteweek van 11 t/m 17 april. We collecteren voor een gezond hart voor iedereen. Uiteraard gebeurt dit coronaproof. Maar wist je dat je nu ook met je mobiel kunt collecteren?

Collecteer dit jaar met je mobiel

Mobiel collecteren is heel eenvoudig en een donatie doen is eenmalig en anoniem. Net als bij de collecte aan de deur, maar dan een stuk sneller. Kom met je hart in actie en help mee.

Zo werkt het

• Meld je aan via de button hieronder
  • Ontvang een link (via SMS) naar jouw persoonlijke collectepagina
  • Stuur met een druk op de knop donatieverzoeken naar familie, vrienden en collega’s via WhatsApp, e-mail of social media
  • Op jouw persoonlijke pagina kun je steeds de tussenstand bekijken

Handig, ik doe mee

Zo werkt het: bekijk de instructievideo

Zo kun je ook online collecteren

Maak een online collectebus

​Collecteren met een eigen online collectebus kan natuurlijk ook nog steeds!

> Online collectebus maken

Tikkie via WhatsApp of social media

​Geen online collectebus aanmaken en toch bijdragen? Deel dan dit Tikkie-verzoek via WhatsApp of sociale media met je familie en vrienden. Zo kunnen ze heel eenvoudig een donatie doen aan de Hartstichting.

Liever langs de deuren?

Dat kan ook! Dit jaar organiseren we ook de huis-aan-huis collecte. Past dit beter bij jou? Meld je dan hier aan.

> Aanmelden als collectant

Vragen over vrijwilligerswerk of collecteren?

Mail Servicepunt Vrijwilligers

Bel 070 315 56 95

Hoe collecteren in coronatijd?

Collecteren in coronatijd ziet er anders uit dan normaal. Als Hartstichting gaan we er vanuit dat onze collecte op een veilige en verantwoorde manier kan plaatsvinden. Samen met Stichting Collecteplan bekijken we nauwkeurig in welke vorm de collecte kan plaatsvinden en we staan paraat om aanpassingen te doen indien nodig. Dit vraagt ook flexibiliteit van onze duizenden collectanten en wij zijn hen zeer dankbaar voor hun begrip en betrokkenheid.

> Naar de informatie voor collectanten