Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Collecteweek Hartstichting

Hartelijk dank!

Vorige week was het collecteweek van de Hartstichting. Zo'n 50.000 collectanten gingen op pad om geld op te halen. Alle organisatoren, collectanten en gevers bedankt!

Eenvoudig en snel online doneren

Collectant gemist? Je kunt alsnog heel eenvoudig een klein bedrag online geven. Bijvoorbeeld € 3 met Tikkie.

Doe een online gift

Hart voor Hart Challenge

Wat een mooi initiatief! Dit jaar gaan 4 teams van populaire YouTubers en Instagrammers de strijd met elkaar aan voor de meeste collectanten en het hoogste bedrag. Kies jouw favoriete team en sluit je aan!

Teams Hart voor Hart Challenge

Sluit je aan

Meer AED's

In 2018 collecteren we voor meer openbare AED’s in Nederland. Snelle inzet van een AED bij een hartstilstand vergroot de kans op overleven aanzienlijk. In Nederland is er een systeem dat werkt met vrijwilligers (burgerhulpverleners). Zij krijgen via de 112-meldkamer een reanimatie-oproep bij een hartstilstand in hun buurt. Een aantal krijgt het verzoek een AED op te halen. Hoe meer AED's er in de buurt hangen, hoe groter de kans dat het slachtoffer het overleeft.

Meer lezen over AED en burgerhulpverlening

Wat is een AED?

Wat doet een burgerhulpverlener?

Geef voor meer AED's in Nederland

Tijdens de collecte halen we geld op voor meer AED's in Nederland. Help mee met een online gift.

Stel je vraag aan de Infolijn