Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Collecteren tijdens een uitvaart

Als een dierbare overlijdt, is dat een verdrietige tijd. Je voelt je machteloos en wilt iets doen. Zamel ter nagedachtenis aan je dierbare geld in voor onderzoek naar hart- en vaatziekten.

Een eerbetoon aan jouw dierbare

Doe als eerbetoon aan jouw dierbare iets betekenisvols voor alle hart- en vaatpatiënten. Zamel tijdens de condoleance, begrafenis of crematie geld in met de donatiebox 'Geef om jou'. Met het ingezamelde geld financiert de Hartstichting wetenschappelijk onderzoek om hart- en vaatziekten zo vroeg mogelijk te kunnen herkennen, opsporen én behandelen.

Hoe werkt de donatiebox?

• Het donatiebox-pakket bestaat uit 1 donatiebox met 3 sluitzegels, 20 condoleancekaartjes, 3 pennen en een handleiding.
    • Je vouwt de box eenvoudig in elkaar volgens de handleiding en sluit hem af met de 3 sluitzegels.
    • Zet de donatiebox tijdens de bijeenkomst op een prominente plek, bijvoorbeeld bij het condoleanceregister.
    • Tel na afloop het geld met het handige telbriefje in de handleiding.
    • Maak het bedrag over volgens de beschrijving in de handleiding.

bedrag donatiebox overmaken

Donatiebox bestellen

Bestel de gratis donatiebox 'Geef om jou'.
    genereal.select

De ingevulde persoonsgegevens gebruiken we uitsluitend voor het bevestigen van de aanvraag en het toesturen van de donatiebox.

Je telefoonnummer gebruiken we uitsluitend als we vragen hebben over je aanvraag.

Laat het hier weten als je extra condoleancekaartjes of pennen nodig hebt.

Vragen over dit onderwerp?

Mail Servicepunt Vrijwilligers

Bel 070 315 56 95