Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Collecteren tijdens een feest

Heb jij binnenkort een feest zoals een jubileum of verjaardag? Vraag in plaats van cadeaus je vrienden en familie een donatie te doen aan de Hartstichting. We geven je graag een speciale donatiebox voor dit prachtige gebaar.

De feestelijke donatiebox

De Hartstichting wil hart- en vaatziekten eerder opsporen en behandelen. We werken dag in dag uit aan oplossingen om dit doel te bereiken. Met jouw hulp kunnen wij dit levensreddende werk doorzetten. Vraag mensen bij jouw feest om een donatie in de speciale feestelijke collectebus.

Online collectebus

Het is ook mogelijk om een online collectebus te starten. Mensen kunnen dan direct in jouw online collectebus doneren.

> Maak een online collectebus

Collectebus voor op feest

De donatiebox is gratis en vouw je gemakkelijk in elkaar. Je krijgt er ook leuke vlaggetjes en ballonnen bij. Het pakket past gewoon door de brievenbus en er zit uitleg bij hoe je na afloop eenvoudig het bedrag doneert. Binnen 2 werkdagen sturen we hem naar je op. Vraag de donatiebox nu aan!

De ingevulde persoonsgegevens gebruiken we uitsluitend voor het bevestigen van de aanvraag en het toesturen van de collectebus.

Je telefoonnummer gebruiken we uitsluitend als we vragen hebben over je aanvraag.

Vragen over vrijwilligerswerk of collecteren?

Mail Servicepunt Vrijwilligers

Bel 070 315 56 95