3 redenen waarom je hart hier sneller van gaat kloppen

• De app en het e-book

Je krijgt toegang tot de 'Voel je lekker-app'

Hierin vind je meer dan 2000 gezonde recepten, artikelen en oefeningen voor beweging en ontspanning.
  • Een lekker recept uit het e-book

Je krijgt een e-book met weekmenu's cadeau

De recepten en andere handige informatie staan in een e-book. Dit e-book neemt je mee door het programma.
  • Een webinar over koken

Ervaren food coaches staan klaar voor jouw vragen

Doe tijdens het programma mee aan het live webinar. Hierin neemt een diëtist je mee in een gezond voedingspatroon.

Ja, ik doe mee!

Kies een maandelijks bedrag

Steun ons

en volg het 'Voel je lekker Energiek-programma'

Bas Muijs vormt een hart

Zo werkt het

• Vul het formulier in

Hierdoor machtig je de Hartstichting om iedere maand een bedrag van je rekening af te schrijven.
  • Gebruik jouw unieke code

Je ontvangt een e-mail van ons met een unieke code. Hiermee kun je je gratis aanmelden op voeljelekker.nl/hartstichting.
  • Ga van start met de app

Hierna krijg je toegang tot de 'Voel je lekker-app'. Deze staat boordevol gezonde recepten en slimme tips. Log in en begin komende maandag met je eerste weekmenu en de challenges.