Hartstichting.nl wordt geladen

Kalender 2022

Hieronder vind je alle evenementen die in 2022 plaatsvinden.

Hartstocht online editie

• 14 mei 2022

De Hartstocht op 14 mei is een online wandel- en fietsevenement. Vanuit huis of een locatie naar keuze loop of fiets je samen met jouw werknemers voor een gezond hart. Als Hart voor de Zaak partner ontvang je gratis tickets. De speciale code voor deelname volgt in de uitnodiging per e-mail.

Hartstocht strandeditie

• 1 oktober 2022

Op zaterdag 1 oktober kun jij samen met duizenden anderen het verschil maken. Op deze dag is de Hollandse kustlijn het decor voor de Hartstocht strandeditie. De start en finish zijn in Scheveningen. Er zijn 100 gratis plekken in het speciale Hart voor de Zaak startvak beschikbaar. De speciale code voor deelname volgt in de uitnodiging per e-mail.

Hart voor de Zaak evenement

• 27 september 2022

Tijdens het Hart voor de Zaak evenement in Doorn bieden we je een interessant programma met inspirerende sprekers, informatie over wetenschappelijk onderzoek en is er de gelegenheid om met elkaar kennis te maken. In de loop van 2022 ontvang je per e-mail een persoonlijke uitnodiging.

Heb je vragen?