Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Vertel je persoonlijke verhaal

De Hartstichting is altijd op zoek naar mensen die hun persoonlijke verhaal willen delen. Bijvoorbeeld patiënten, naasten of vrijwilligers.

We maken veel gebruik van persoonlijke verhalen: op de website, op social media en in nieuwsbrieven. Alle verhalen zijn welkom. Als we je verhaal kunnen gebruiken, nemen we eerst contact op. We publiceren nooit een verhaal zonder de uitdrukkelijke toestemming van jou en van andere personen die in je verhaal voorkomen.

Vertel kort wat je hebt meegemaakt:

• Sinds wanneer ben jij of is je naaste hart- of vaatpatiënt?
    • Hoe werd dit ontdekt of wat is er gebeurd?
    • Wat voor behandelingen heb je gehad?
    • Hoe is het nu?
    • Wat zijn de beperkingen of juist mooie momenten in je leven?

Ik deel graag mijn ervaring met hart- en vaatziekten

Je leeftijd hebben we nodig voor het maken van een goede selectie.

Je e-mailadres gebruiken we uitsluitend om contact op te nemen over je verhaal.

Je telefoonnummer gebruiken we om toelichting te vragen op je verhaal.

Vertel kort je ervaring met hart- en vaatziekten

Als je aangeeft dat je patiënt bent of andere medische gegevens opneemt in het formulier, gebruiken we deze informatie alleen om goed in te schatten of we je verhaal kunnen gebruiken en contact met je op te nemen. Lees in de privacyverklaring hoe we omgaan met persoonlijke gegevens.

Door op 'Versturen' te klikken verklaar je dat de informatie in jouw verhaal juist is en op eigen ervaring berust. Personen die je hier noemt zijn op de hoogte van het delen van je verhaal met de Hartstichting.

Stel je vraag aan de Infolijn