Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Gezocht: jouw ervaring met hoge bloeddruk

Jouw ervaring met hoge bloeddruk

Voor een campagne rondom het thema bloeddruk zoeken we mensen die hun ervaring willen delen. Is het jou gelukt om je bloeddruk te verlagen door gezonder te leven? Meld je dan aan.

Wie we zoeken

• Je bent een man of vrouw van 40-70 jaar
    • Je hebt ervaring met een hoge bloeddruk
    • Je hebt geen hart- of vaatziekte

Wat we van jou willen weten

• Wanneer werd bij jou een hoge bloeddruk ontdekt?
    • Wat heb je veranderd in je leefstijl om deze te verlagen?
    • Wat was het effect?
    • Hoe houd je je bloeddruk nu in de gaten?

Goed om te weten! We nemen altijd persoonlijk contact met je op. We publiceren een verhaal nooit zonder jouw toestemming.

Ik deel graag mijn ervaring met hoge bloeddruk

Je leeftijd hebben we nodig voor het maken van een goede selectie.

Je e-mailadres gebruiken we uitsluitend om contact op te nemen over je verhaal.

Je telefoonnummer gebruiken we om toelichting te vragen op je verhaal.

Vertel kort jouw ervaring met hoge bloeddruk: wanneer is dit ontdekt en wat doe je eraan om deze te verlagen?

Als je aangeeft dat je patiënt bent of andere medische gegevens opneemt in het formulier, gebruiken we deze informatie alleen om goed in te schatten of we je verhaal kunnen gebruiken en contact met je op te nemen. Lees in de privacyverklaring hoe we omgaan met persoonlijke gegevens.

Door op 'Versturen' te klikken verklaar je dat de informatie in jouw verhaal juist is en op eigen ervaring berust. Personen die je hier noemt zijn op de hoogte van het delen van je verhaal met de Hartstichting.

Stel je vraag aan de Infolijn

• Bel 0900 3000 300 (ma t/m vrij van 9.00 - 13.00 uur)
    • Chat met de Infolijn via het groene balkje (zijkant)