Gezocht: verhalen over beroerte

Voor een nieuwe beroertecampagne in 2021 zijn we op zoek naar verhalen. Was jij erbij toen iemand in je omgeving een beroerte kreeg? Dan kan jouw ervaring waardevol zijn voor anderen!

Beroerte

Bij een beroerte gaat er iets mis in je hersenen. Je kunt een hersenbloeding of -infarct hebben. De 3 meest voorkomende signalen zijn een scheve mond, verwarde spraak en een lamme arm. In de campagne benadrukken we het belang van snel handelen bij deze signalen.

Vertel jouw ervaring

De verhalen willen we publiceren op onze website, in nieuwsbrieven, tijdschriften of delen op social media. Uiteraard vragen we altijd eerst je toestemming. Wil jij hieraan meewerken? Vul dan het formulier in.

Je leeftijd hebben we nodig voor het maken van een goede selectie.

Je e-mailadres gebruiken we uitsluitend om contact op te nemen over je verhaal.

Je telefoonnummer gebruiken we om toelichting te vragen op je verhaal.

Jouw ervaring

Als je medische gegevens met ons deelt, gebruiken we deze informatie alleen voor dit doel en publiceren nooit iets over je gezondheid zonder jouw toestemming. Lees in de privacyverklaring hoe we omgaan met persoonlijke gegevens. Door op 'Versturen' te klikken verklaar je dat de informatie in jouw verhaal juist is en op eigen ervaring berust. Personen die je hier noemt zijn op de hoogte van het delen van je verhaal met de Hartstichting.