Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen. De gegevens die we verwerken tijdens je bezoek bevatten informatie over je gezondheid. Daarom hebben we toestemming nodig.

Meer over privacy en voorwaarden

Lees in onze brochures meer over hart- en vaatziekten, een gezonde leefstijl en over hoe je beter om kunt gaan met je ziekte. Onze brochures zijn ook handig bij (de voorbereiding van) een spreekbeurt over bijvoorbeeld hart- en vaatziekten, de Hartstichting of over gezond leven.

Downloaden en bestellen brochures

Je kunt brochures downloaden of bestellen per post. Daarnaast liggen ze ook in ziekenhuizen, bij je huisarts of bij de apotheek.

Brochure aanvragen

Downloaden heeft onze voorkeur. Dit houdt de kosten laag en spaart het milieu. Heb je toch liever een gedrukte versie? Dat kan. Wij sturen je deze kosteloos binnen Nederland toe. Woon je in het buitenland? Dan bieden wij de brochures alleen via download aan.

> Download of bestel brochure

Vrijwillige bijdrage voor brochures

Het ontwikkelen, actualiseren en drukken van brochures kost veel tijd en geld. Daarom stellen we een vrijwillige bijdrage erg op prijs.

Blijf op de hoogte

Ontvang het laatste nieuws over de Hartstichting, hart- en vaatziekten en tips voor gezond leven.

Lees meer over de werking van het hart

Video's van de Hartstichting

Hartritme