Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Lees in onze brochures meer over hart- en vaatziekten, een gezonde leefstijl en over hoe je beter om kunt gaan met je ziekte. Onze brochures zijn ook handig bij (de voorbereiding van) een spreekbeurt over bijvoorbeeld hart- en vaatziekten, de Hartstichting of over gezond leven.

Downloaden en bestellen brochures

Je kunt al onze brochures downloaden. Heb je toch liever een gedrukte versie? Dat kan! Wij sturen je deze kosteloos binnen Nederland toe. We versturen geen brochures naar het buitenland.

Tip! Downloaden houdt de kosten laag en spaart het milieu!

> Download of bestel brochure

Maak je persoonlijke gids

Wist je dat je zelf een eigen brochure kunt maken van de informatie die jij interessant vindt? Sla in deze persoonlijke gids alle interessante artikelen, verhalen of video's op. Zo heb je een mooi naslagwerk voor jezelf of een ander.

Hoe maak je een persoonlijke gids?

Stappen om je eigen gids (pdf) te maken:

• Gebruik het hartje 'Bewaar dit' om interessante informatie in je persoonlijke gids op te slaan
    • Klik rechts bovenin op 'Mijn Gids'
    • Kies voor 'Gids later teruglezen'
    • Vink de onderdelen aan die je terug wil lezen
    • Kies de manier waarop je je gids wil delen: een pdf of link in je e-mail of een printversie per post

Gids op maat

De Hartstichting biedt op de website uitgebreide gidsen aan over veel voorkomende onderwerpen. De informatie is op maat. Kies de informatie die op jouw situatie van toepassing is.

> Bekijk de gidsen van de Hartstichting

Vrijwillige bijdrage

Het ontwikkelen, actualiseren en drukken van brochures kost veel tijd en geld. Steun de Hartstichting en zorg ervoor dat we je ook in de toekomst goede voorlichting kunnen bieden.

> Doe een vrijwillige bijdrage

Rapporten en publicaties voor professionals

Ben je als professional op zoek naar rapporten en publicaties van de Hartstichting? Alle downloads vind je in onze webshop.

> Ga naar de webshop voor rapporten en publicaties

Stel je vraag aan de Infolijn

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte van activiteiten en het werk van de Hartstichting. Schrijf je in voor de maandelijkse nieuwsbrief Hartslag Online. We gebruiken je e-mailadres alleen voor deze nieuwsbrief en je kunt je op elk moment afmelden. Lees meer in de privacyverklaring.

Lees meer over hart- en vaatziekten in onze Gidsen

Gids Herseninfarct

Wat is bloeddruk?